midsummer

Tjennare I dag har jag jobbat, från 7 till 11 sen for jag hem och då kom jorra förbi och vi bestämde oss för att fixa till mitt avgasrör så det satt fast ordentlig. så vi for till farsan och fixa nå grejer en järn bit, skruv och mutter så for vi hem och försökte fixa den när vi var på väg till farsans jobb för att kapa till järn grejen så dör jorras moppe helt plötsligt och vi fruktade de värsta........ att den hade skurit. så jag drog hem jorra till honom så vi kunde skruva upp cyllen och kolla om den hade skurit. och den hade ju de:( så rip jorras 70 cc. fet jack i den vi ska se om vi kan åter uppliva han annars blir det inte kul :(


cc byte <3 rip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0